Jesteś tutaj

Nowa kampania BIO w Carrefour

Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny prezentując nowy, dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie”. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej kampanii Act for Food, która wypełnia cel demokratyzacji BIO – bardzo istotny w strategii transformacji żywieniowej. W ramach kampanii sieć promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Carrefour skupia się na edukacji klientów na temat tego, czym jest żywność ekologiczna oraz jaki jest jej wpływ na zdrowie, ale także pragnie upowszechnić dostęp do produktów ekologicznych poprzez gwarancję najniższej ceny artykułów tego typu.

– Dzięki najnowszej kampanii chcemy edukować klientów i przełamywać główne bariery, które wstrzymują ich przed korzystaniem z produktów ekologicznych takie jak cena i brak znajomości korzyści płynących z ich spożywania. Najnowsza kampania, wykorzystując synergię wielu kanałów dotarcia z dużym naciskiem na różnorodne formaty kreatywne w działaniach digitalowych, wspiera realizację strategii sieci. – powiedział Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i e-commerce.

Kampania „BIO na zdrowie” rozpoczęła się oficjalnie 2 czerwca br. emisją spotów telewizyjnych i radiowych. Głównym bohaterem kampanii jest Bobas, komentujący otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny. Aktywacja ma silne wsparcie działaniami digitalowymi – przygotowano różnorodne formaty kreatywne, aby skutecznie i precyzyjnie docierać do różnych odbiorców. Poza komunikacją w mediach społecznościowych sieci tj. na Facebooku, Instagramie oraz You Tube, klienci znajdą szereg inspirujących materiałów edukacyjnych dotyczących żywności ekologicznej na stronie carrefour.pl. Sieć rozpoczyna również współpracę ze znaną blogerką parentingową, Bakusiowo, która będzie obalać mity dotyczące produktów bio i ich wpływu na zdrowie w serii materiałów poradnikowych. Blogerka współpracować będzie z prof. Ewa Rembiałkowską z Zakładu Żywności Ekologicznej na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW.

Klienci Carrefour w najnowszym katalogu znajdą nie tylko aktualną ofertę produktów – został on wzbogacony o treści edukacyjne dotyczące produktów ekologicznych, przygotowane przez eksperta merytorycznego kampanii, prof. dr hab. Ewę Rembiałkowską oraz praktyczne porady blogerki Bakusiowo. Katalog, który obowiązuje od 4 do 22 czerwca, prezentuje szereg produktów ekologicznych z gwarancją najniżej ceny – dostępny jest zarówno stacjonarnie, jak i na stronie carrefour.pl. Dodatkowo, w sklepach znajdą się specjalne ulotki, BIOgrafie, w których wyjaśniono, czym są i jak oznakowane są produkty ekologiczne oraz opisano wartości odżywcze ekologicznych jabłek, marchwi, jajek, sera, oliwy i kaszy. W sklepach pojawią się także nowe materiały dekoracyjne nawiązujące do kampanii.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Carrefour przedstawiła swój plan strategiczny „Carrefour 2022”. Grupa określiła swoją globalną strategię - jest nią zapewnienie klientom najwyższego komfortu konsumpcji oraz zostanie światowym liderem w dziedzinie transformacji żywieniowej. Grupa zapowiada głęboką transformację, rozpoczynając realizację planu biznesowego.

Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla kupujących na platformie sprzedażowej Carrefour.pl. Do 30 kwietnia br. klienci mogą skorzystać z darmowej dostawy szerokiego portfolio wybranych produktów niespożywczych spośród wszystkich dostępnych na stronie kategorii.

X

Przeczytaj również