Jesteś tutaj

Netto wystartowało z kampanią „TatoWie”

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Najnowsza kampania sieci Netto to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy obecnie panujące na rynku. „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” skupia się na komunikacji oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia.

Bohaterami kampanii zostali młodzi, nowocześni mężczyźni, którzy aktywnie uczestniczą w życiu rodzinnym, m.in. poprzez robienie zakupów czy też wspólne przyrządzanie posiłków. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu Netto zwraca uwagę, jak ważną rolę w rodzinie zajmują ojcowie i tym samym zachęca ich do zaangażowania się w codzienne gotowanie razem z żonami i swoimi dziećmi.

W spotach promocyjnych kampanii, dostępnych na profilu Netto na Facebooku oraz kanale sieci na YouTube, obaj tatowie wykazują się nie tylko humorem, ale przede wszystkim merytoryczną wiedzą o zdrowym przyrządzaniu posiłków. Zaskakują znajomością inspirujących i ciekawych sposobów na wykorzystanie warzyw i owoców w rodzinnym menu.

W kampanii pokazywane są nietypowe sposoby wykorzystania dobrze znanych i popularnych owoców i warzyw. Netto w kampanii prezentuje mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne.

W ramach zaplanowanych działań, sieć przygotowała również konkurs, który rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 r. Aby wziąć udział w zabawie, klienci będą musieli zakupić dowolne dwa owoce lub warzywa w Netto oraz zrobić z nimi zabawne zdjęcie. Do wygrania będzie m.in.: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii 8 znanych blogerów.

 W Netto przy ulicy Berensona w Warszawie testowi pozwalającemu określić, czy dana osoba nie jest zagrożona cukrzycą, poddało się blisko 250 osób. Badaniom towarzyszyła degustacja produktów bezcukrowych przeznaczonych dla diabetyków, które dostępne są w każdym sklepie sieci na specjalnie oznaczonych regałach.

X