Netto wprowadza ekologiczną markę Go Eko

Aktualności

Netto wprowadza ekologiczną markę Go Eko

Go Eko to pierwsza ekologiczna marka własna na półkach sklepów sieci Netto. Dostępna na innych rynkach, na których działa sieć, teraz wchodzi do Polski. W ramach oferty klienci znajdą m.in.: ryż, płatki owsiane, syropy, a w późniejszym czasie także pesto czy ciecierzycę.

Trend zdrowego odżywiania jest coraz silniejszy i zauważalny w wyborach zakupowych Polaków. Kupuje się bardziej świadomie – czyta etykiety, decyduje się na zdrowsze produkty i coraz chętniej rezygnuje z niezdrowych przekąsek na rzecz owoców i warzyw. Sieć Netto stale poszerza swoją ofertę z myślą o wszystkich, którzy chcą się zdrowo odżywiać każdego dnia. W sklepach sieci, w ramach Półki Zdrowia, znajduje się m.in. szeroki wybór produktów eko, vege, vegan, bez cukru, bez glutenu, itp.

Sieć handlowa Netto do asortymentu dodała ekologiczną markę, wprowadzoną w odpowiedzi na prozdrowotny trend i potrzeby klientów, poszukujących zdrowych alternatyw. Go Eko ma już ugruntowaną pozycję w Danii, gdzie cieszy się dużą popularnością, występując pod rozpoznawalną na tamtejszym rynku marką ØGO.

Od ubiegłego roku produktami sygnowanymi Go Eko mogą cieszyć się szwedzcy klienci, a teraz smak ekologicznych produktów w charakterystycznych opakowaniach poznają także polscy klienci Netto. Wśród produktów ze znaczkiem Go Eko można kupić ekologiczny ryż brązowy, bezglutenowe ekologiczne płatki owsiane, a także dwa rodzaje ekologicznych syropów: żurawinowo-jabłkowy oraz o smaku czarnego bzu. Już niedługo w ramach oferty pojawią się także oliwki, lazania, ciecierzyca, fasola czerwona oraz dwa rodzaje pesto. Asortyment marki będzie też na bieżąco poszerzany w oparciu o potrzeby zgłaszane przez klientów.