Jesteś tutaj

Netto: Trzecia edycja „Skoku w marzenia”

10 młodych sportowców w ciągu ostatniego roku realizowało swoje sportowe pasje przy wsparciu funduszu „Skok w marzenia”, utworzonego przez sieć handlową Netto oraz Fundację Moniki Pyrek. Stypendyści mogli rozwijać swoje skrzydła pod okiem profesjonalistów. Ruszył nabór do trzeciej edycji funduszu, swoje zgłoszenia można przesyłać do 15 maja 2019 r.

Stypendyści programu „Skok w marzenia”, którzy zostali wybrani przez Radę Funduszu w 2018 r., zakończyli ubiegły rok pasmem sukcesów – zarówno tych sportowych, jak i osobistych. Każdy z nich otrzymał nie tylko wsparcie finansowe, ale również merytoryczne. Stypendyści osiągnęli też niebywałe wyniki sportowe, dzięki ciężkiej pracy oraz pomocy członków Rady Funduszu: olimpijki Moniki Pyrek, kajakarza Aleksandra Doby, Macieja Kurzajewskiego oraz przedstawicieli firmy Netto.

– Bycie częścią „Skoku w marzenia” jest dla nas ogromnym powodem do dumy – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Szczególnie gdy patrzymy na rozwój kariery sportowej tak młodych osób, które są niezwykle uzdolnione i ambitne. Kolejna edycja programu oraz podsumowanie osiągnięć obecnych stypendystów to dla nas najlepszy dowód tego, że „Skok w marzenia” to projekt, który niesie realną pomoc młodym sportowcom.

Sukcesy sportowców cieszą również olimpijkę, Monikę Pyrek – założycielkę Fundacji, w ramach której powstał program „Skok w marzenia”:

– Nasi podopieczni odnieśli w tym roku ogromne sukcesy, nie tylko na poziomie krajowym, ale również ogólnoświatowym -– mówi Monika Pyrek. – Przepełnia nas ogromna duma, że mogliśmy przyczynić się do ich rozwoju. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia firmy Netto, dzięki której pomagamy utalentowanym, walecznym i młodym sportowcom w rozwoju ich pasji. Jestem pewna, że kolejna edycja projektu, która rozpoczęła się w piątek, 12 kwietnia, pozwoli nam nadal spełniać sportowe marzenia oraz sięgać coraz wyżej.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć sklepów Netto została sponsorem tytularnym hali sportowo-widowiskowej w Szczecinie. Kontrakt podpisano na trzy lata, w tym czasie obiekt będzie nosił nazwę Netto Arena.

Sieć handlowa Netto otrzymała nagrodę „Silver Champ” za aktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej oraz wspieranie utalentowanych sportowców w ramach współpracy z Fundacją Moniki Pyrek i projektu "Skok w marzenia".

X