Jesteś tutaj

Netto otwiera kolejne sklepy w nowym koncepcie 3.0

Sieć handlowa Netto poszerza listę swoich sklepów, które zostały zaprojektowane zgodnie z założeniami nowego konceptu 3.0. Dzisiaj odbyło się oficjalne otwarcie nowych placówek w Szczecinie i Bytomiu, w których klienci mają okazję robić codzienne zakupy w nowoczesnym miejscu, kształtującym zupełnie nową jakość oferowaną przez dyskonty w Polsce.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, marka Netto oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka 39) oraz w Policach już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto w nowej odsłonie.

– Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że już teraz na mapie pojawią się nowe placówki – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Prostota w najlepszym wydaniu jest jedną z najważniejszych cech naszego konceptu, dlatego chcemy pokazać klientom w Polsce, że zakupy w dyskoncie mogą być wygodne.

Koncept Netto 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: nastrojowa muzyka, poszerzona oferta i lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.

W 2014 r. sieć Netto planuje otwarcie kolejnych 50 sklepów - dwa pierwsze obsłużą klientów już pod koniec stycznia, a będą to placówki w śląskich Świerklanach i w małopolskim Chrzanowie. Do tego czasu na polskim rynku działa 314 placówek handlowych Netto plus trzy centra logistyczne (w Motańcu koło Szczecina, w Domasławiu koło Wrocławia oraz w Kopytkowie koło Starogardu Gdańskiego).

X