Jesteś tutaj

Mundialowa akcja lojalnościowa Biedronki z sukcesem

Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów.  W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami.

Albumy, w których można znaleźć wiele ciekawostek na temat polskiej piłki nożnej, od początku akcji Biedronki, czyli od 7 maja br.,  cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Jednak w Dzień Dziecka klienci pobili rekord i kupili ich największą liczbę. Tego dnia w sieci wydano też wyjątkowo dużą liczbę saszetek z kartami i naklejkami z wizerunkami piłkarzy. Klienci Biedronki otrzymali tego dnia ponad 4,4 mln saszetek z naklejkami i ponad 3 mln kart. Kolejnymi hitowymi dniami były 23 i 24 czerwca, czyli w czasie meczu polskiej reprezentacji z Kolumbią, a także dni 29-30 czerwca, po meczu z Japonią.

– Zainteresowanie naszą akcją pokazuje, że piłka nożna to nasz sport narodowy, a emocje z nią związane rozpalają wszystkich – zarówno młodszych, jak i starszych. Zależy nam na tym, by jak najwięcej naszych klientów mogło skompletować pełne albumy pamiątkowe. Wcześniej w ponad 600 sklepach naszej sieci zorganizowaliśmy akcję wymiany kart i naklejek. Teraz, na zakończenie akcji, postanowiliśmy umożliwić klientom zakup saszetek – mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

Biedronka sprzedaje saszetki z naklejkami i kartami do 15 lipca lub do wyczerpania zapasów w cenie 99 gr/szt. Dla osób, które dotąd przechowywały karty luzem, Biedronka wprowadziła natomiast obniżkę ostatnich egzemplarzy albumu – można je nabyć w cenie 4,99zł/szt.

W tym roku Biedronka przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata. Sieć wspiera zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN Biedronka jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

„Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” to konkurs, który po raz trzeci ogłosiła sieć Biedronka. Zwycięzcy konkursu mogą zdobyć 100 tys. zł, a ich książka zostanie wydana. Towarzyszyć temu będzie jej promocja. Konkurs rozpoczął się 9 lutego.

Prawdopodobnie już latem w sklepach sieci Biedronka za zakupy zapłacimy kartą. 14 tys. terminali płatniczych ma wkrótce trafić do ponad 2,4 tys. Biedronek – podaje Dziennik Gazeta Prawna.

X