Jesteś tutaj

MAKRO Polska świętuje 24. urodziny

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni MAKRO przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów – w tym „Karuzelę okazji” obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 tys. nagród.

Tegoroczna kampania promuje „Urodzinową karuzelę okazji”, dzięki której klienci mogą skorzystać z kilkudziesięciu dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych.

Z okazji 24. urodzin MAKRO przygotowane zostały również specjalne edycje urodzinowych gazetek, a dla graczy stworzona została loteria zdrapkowa w aplikacji mobilnej, w której  przewidziano 100 tys. nagród, w tym vouchery wakacyjne o wartości 3 tys. zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

Sieć hurtowni przygotowała także w ramach 24. urodzin spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz w Internecie, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu MAKRO Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

MAKRO Polska znalazło się w gronie najlepszych pracodawców wyróżnionych tytułem Top Employer Polska 2019 i Top Employer Europe 2019. Sieć hurtowni została uznana za jedną z firm, które najlepiej dbają o swoich pracowników oraz utrzymują najwyższe standardy w obszarze zarządzania.

MAKRO Polska zdobyło prestiżowy certyfikat TOP Employer Polska 2018 i TOP Employer Europe 2018. Sieć hurtowni została uznana za jedną z firm, które najlepiej dbają o swoich pracowników.

X