Jesteś tutaj

Kulinarne podróże w E.Leclerc

W E.Leclerc rusza akcja „Przepis na podróż”, której motywem przewodnim są produkty wywodzące się z kilku regionów świata. Promocyjna oferta będzie obowiązywała do 29 lipca.

Pod hasłem „Przepis na podróż” powstał cykl czterech katalogów E.Leclerc nawiązujących do sezonu wakacyjnego. W każdym z nich pojawiają się produkty związane z popularnymi regionami turystycznymi i kulinarnymi. W pierwszej gazetce obowiązującej od 3 do 14 lipca prezentowana jest kuchnia śródziemnomorska. Promocyjne ceny obejmują w tym okresie m.in. oliwy, makarony czy kawy. Klienci mają również okazję do zaopatrzenia się w garnki do gotowania makaronów oraz kawiarki. Tematem kolejnego katalogu będą Bałkany. W sklepach pojawią się więc promocje na pastę warzywną ajvar, bałkański nabiał oraz przyprawy z tego regionu. W drugiej połowie lipca w gazetkach E.Leclerc zaprezentowane zostaną natomiast produkty z Półwyspu Iberyjskiego oraz Azji. Katalogi promocyjne, obok prezentacji oferty, będą zawierały także tematyczne ciekawostki kulinarne.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z początkiem marca wystartowała kampania telewizyjna E.Leclerc, której spoty można oglądać w telewizji publicznej. W pierwszej odsłonie – nawiązującej do trwających aktualnie Dni Francuskich, klienci będą mogli przekonać się, że każdy dzień może być świętem w ich domu, a każdy członek rodziny znajdzie coś dla siebie w aktualnej ofercie. Oprócz spotów telewizyjnych, kampania pojawi się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

E.Leclerc istnieje w Radomiu już od 15 lat. Z okazji tej wyjątkowej rocznicy hipermarket zaplanował moc atrakcji dla swoich klientów. Tajemniczą akcją „Czas na Radom” E.Leclerc rozpoczął świętowanie swoich urodzin a wraz z nim mega promocje, loterie, konkursy, niespodzianki oraz rewelacyjne nagrody. Przez pięć miesięcy hipermarket zaprasza klientów do świętowania swojego jubileuszu.

X