Kolporter otwiera saloniki w sklepach Lidl

Aktualności

Kolporter otwiera saloniki w sklepach Lidl

14 marca 2018

Kolporter we współpracy z firmą Lidl Polska planuje w bieżącym roku uruchomić blisko 50 nowych saloników, zlokalizowanych w sklepach sieci Lidl. Firmy współpracują ze sobą od 2014 r., w tym czasie w obiektach należących do niemieckiego dyskontu powstało 20 saloników.

– Pierwszy salonik w Lidlu uruchomiliśmy jeszcze w 2014 r. W kolejnych latach staraliśmy się wypracować maksymalnie efektywną, a przede wszystkim użyteczną dla klientów formułę współpracy. Po latach testów mamy opracowany model, w którym kupujący będzie mógł skorzystać w jednym miejscu z większej oferty produktów i usług, bez utraty dotychczasowego komfortu zakupów. Dziś w sklepach Lidl działa już 20 naszych saloników, a w tym roku chcemy uruchomić 47 kolejnych – powiedział Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Saloniki, które są uruchamiane w Lidlach mają w swojej ofercie m.in. szeroką ofertę tytułów prasowych, artykułów tytoniowych, oferują także doładowania do telefonów, karty podarunkowe, doładowania do platform internetowych, gry. Klienci Lidla mogą także w saloniku Kolportera opłacić rachunki, zamówić wybrane tytuły prasowe, zrealizować zakłady Lotto, czy opracować trasę przejazdu transportem busowym, autokarowym i kolejowym oraz nabyć bilety.

– Podejmujemy szereg dalszych działań, aby nasza współpraca rozwinęła się jeszcze bardziej – pod względem ilości wspólnych punktów, ale też synergicznego rozwoju asortymentu produktów i usług – dodał Dariusz Materek.