Jesteś tutaj

Kolejny etap konkursu „Piórko” Biedronki

Już tylko 10 dni mają debiutujący ilustratorzy na przesłanie prac do drugiego etapu konkursu „Piórko 2018. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Aby wziąć w nim udział, należy wykonać ilustracje obrazujące opowieść o Saju. Historia napisana przez Magdalenę Wiśniewską zwyciężyła w pierwszym etapie „Piórka”. Na autora najlepszych ilustracji czeka 100 tys. zł.

Wykonane dowolną techniką grafiki obrazujące  opowieść o Saju można nadsyłać do 16 lipca br. Konkursowe zgłoszenie musi składać się z jednej ilustracji na przednią okładkę wraz z czcionką tytułu oraz zestawu od pięciu do dziesięciu prac obrazujących wybrane fragmenty nagrodzonego tekstu. Prace ocenią przedstawiciele świata sztuki. Wyniki konkursu dla ilustratorów poznamy 23 sierpnia br.

– Do pierwszego etapu tegorocznej edycji „Piórka” zgłoszono ponad 3300 tekstów. Liczymy, że odzew ze strony ilustratorów będzie podobny. Zwycięzcy obu etapów konkursu otrzymają nagrody po 100 tys. zł. Dodatkowo ich prace zostaną wydane w formie książki, która jeszcze w tym roku trafi do sklepów Biedronka w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy – mówi Anetta Jaworska–Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

Laureatką pierwszego etapu tegorocznej edycji „Piórka” jest Magdalena Wiśniewska. Jej opowieść o Saju urzekła jury niezwykle plastycznym, pobudzającym wyobraźnię językiem. – Dzięki tej bajce znikają bariery, które ograniczają nas na co dzień – uznali jurorzy.

Sieć Biedronka organizuje konkurs „Piórko” od 2015 r. Do tej pory w jego ramach ukazały się trzy książki dla dzieci: „Szary domek”, „Córka bajarza” i „Nieustraszony Strach na Wróble”. Wszystkie sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Jeronimo Martins w Polsce rozpoczęła rekrutację do Programu Praktyk Letnich – Owocne Wakacje 2014.  W tegorocznej edycji ponad 60 studentów będzie mogło zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w trakcie wakacyjnych praktyk w strukturach sieci Biedronka oraz hebe. Aplikacje do programu można składać do 13 kwietnia.

Trwa 10. edycja programu edukacyjnego skierowanego do pracowników Jeronimo Martins Polska „Razem zadbajmy o zdrowie”. W tym roku odbywa się pod hasłem "Każdy z nas ma powody, żeby badać się regularnie".

X