Klienci oczekują programów lojalnościowych

Aktualności

Klienci oczekują programów lojalnościowych

Firma Nielsen przeprowadziła badanie z którego wynika, że 83 proc. Polaków oczekuje od sieci handlowych programów lojalnościowych, w których za regularne kupowanie w sklepie przyznawane są pluszowe zabawki. Klienci czują się w ten sposób docenieni za swoją lojalność.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie firmy TCC Retail Marketing, autora koncepcji w oparciu, o którą powstał „Gang Świeżaków” dostępny w Biedronce. Jednak nie tylko ta sieć wprowadziła podobną kampanię, w której za regularne robienie zakupów klienci mogli kupić pluszaki w okazyjnych cenach. Podobne rozwiązanie wprowadziły m.in.: Lidl, Kaufland, Intermarche, czy Chata Polska.

Z badania Nielsena wynika, że aż 93 proc. osób słyszało o „Gangu Świeżaków”, 40 proc. ankietowanych przyznało, że w czasie jej trwania częściej odwiedzało „Biedronkę. Natomiast 83 proc. osób liczy, że odbędzie się kolejna edycja kampanii.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Foto: Shutterstock.com