Jesteś tutaj

Kaufland Gwiazdą Jakości Obsługi 2018

Kaufland został doceniony przez konsumentów za najwyższą jakość obsługi i uhonorowany prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2018.

Nagroda stanowi potwierdzenie wysokiego poziomu dbałości o klienta. Wyróżnienie przyznają sami klienci, najpierw poprzez głosowanie w prowadzonym przez cały rok badaniu. Na podstawie ich opinii wyłaniane są marki, które biorą udział w dodatkowym badaniu ankietowym. Nagrodzono firmy z różnych branż, które otrzymały najwyższe oceny konsumentów. Tworzą one grono najprzyjaźniejszych dla konsumentów firm w Polsce i są postrzegane jako organizacje godne zaufania, w których klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę.

Kaufland został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi już po raz kolejny, sieć otrzymała wyróżnienie także w edycjach 2014 - 2017.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kaufland rozbudowuje Centrum Dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej i uruchamia automatyczny magazyn drobnicowy, który zwiększy możliwości operacyjne centralnego magazynu sieci Kaufland. Jest to jeden z najnowocześniejszych obiektów tego typu w Europie.

Głównym zadaniem sprzedawców jest uzyskanie większej lojalności i jeszcze głębszego zaangażowania klientów – takie wnioski formułują w raporcie specjaliści z firmy doradczej Deloitte. Wśród branż sektora FMCG w pierwszej dziesiątce największych detalistów znalazł się właściciel dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland a także sieci handlowe: Carrefour, Aldi i Tesco. Firma Jeronimo Martins uplasowała się na 64 pozycji.  

X

Przeczytaj również