Kampania marketingowa Gangu Słodziaków wystartowała

Aktualności

Kampania marketingowa Gangu Słodziaków wystartowała

Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br.

W tym roku Słodziaków jest aż 10, a ich rolą jest zachęcanie do czytania i rozwijania wyobraźni. Będzie to tym łatwiejsze, że akcji towarzyszy zupełnie nowa książka o Słodziakach. Przekaz dotyczący znaczenia czytania został podkreślony w kampanii marketingowej sieci. Jest ona prowadzona w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka. W tym roku sieć uruchomiła także kampanię outdoorową.

Kampania teaserowa projektu wystartowała 19 sierpnia – składał się na nią 15-sekundowy spot ,,Coś magicznego zbliża się do Biedronki”, dostępny również na kanale sieci w serwisie YouTube. W kolejnych dniach ruszyły także spoty w radio oraz w sklepach sieci za pośrednictwem systemu dźwiękowego. 

Główną kampanię akcji Gang Słodziaków zainicjował 26 sierpnia spot reklamowy. Jest on kontynuacją rozpoczętej w teaserach historii. Jego akcja rozpoczyna się w dziecięcym namiocie rozstawionym w pokoju rodzeństwa. Dzieci, dzięki książce, przenoszą się przez magiczny portal do Słodziakowego Lasu. Wołanie mamy przywołuje je z powrotem do domu, jednak nie jest to koniec opowieści, które przygotowała Biedronka.

Spot trwa 30 sek. Jest emitowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i kanałach dziecięcych. W odróżnieniu od ubiegłorocznej kampanii, w tym roku rozszerzoną wersję spotu można zobaczyć na kinowych ekranach w Multikinie i Cinema City. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube.

W tym roku sieć uruchomiła też kampanię OOH – bohaterowie historii znajdują się na billboardach umieszczonych w największych miastach Polski, na przystankowych citylightach oraz na miejskich autobusach. Słodziakowe spoty czekają również na podróżnych na ekranach w warszawskim metrze. Gang Słodziaków jest również szeroko promowany w 2916 sklepach Biedronkach w całym kraju na plakatach, flagach i za pośrednictwem kolorowych ekspozytorów w sklepie.