Jesteś tutaj

Jaki produkt dla dziecka?

Matki przy wyborze produktów żywnościowych dla swoich dzieci kierują się ich jakością. Z badania przeprowadzonego przez dr Jolantę Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Aleksandrę Świebodę z Instytutu Matki i Dziecka wynika, że niemniej ważne okazują się także rekomendacje organizacji oraz instytucji naukowo-badawczych.

Badanie przeprowadzono przez Kantar MillwardBrown wśród matek dzieci w wieku 0-6 lat. Ponad połowa respondentek ( 54 proc.) kupując produkty skierowane do swoich dzieci zwraca uwagę na rekomendacje organizacji oraz instytucji naukowo-badawczych. Ponadto 69 proc. ufa tym rekomendacjom, a 72 proc. ankietowanych twierdzi, że instytucje przyznając rekomendację kierują się wiedzą ekspercką. Znaczna część (80 proc.) wykazuje także zadowolenie z produktów posiadających  rekomendacje.

Posiadanie aprobaty organizacji lub instytucji okazuje się szczególnie istotne w przypadku produktów żywnościowych (81 proc.) oraz kosmetyków (68 proc.).

Foto: Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie z aplikacji korzysta 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej, a najczęściej wykorzystywaną funkcją – sprawdzanie aktualnych promocji – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.

W tym roku na wydatki związane z organizacją świąt Bożego Narodzenia przeznaczymy średnio 719 zł – wynika z Barometru Providenta. Co dziesiąty Polak przyznaje, że nie będzie mógł sobie pozwolić na wszystkie świąteczne zakupy. Mimo to podchodzimy do nich racjonalnie i nie planujemy wydatków ponad stan. Blisko 70% Polaków sfinansuje Gwiazdkę z bieżących dochodów, połowa sięgnie po oszczędności, a tylko niewielki odsetek wspomoże się pożyczką od rodziny lub instytucji finansowej.

X

Przeczytaj również