Jesteś tutaj

Intermarché i Bricomarché na XVI Targach Franczyzy

Intermarché i Bricomarché, działające w ramach Grupy Muszkieterów, podczas XVI edycji Targów Franczyzy prezentują unikalny model franczyzowy i opowiadają o zasadach współpracy oraz prowadzenia sklepów pod tymi szyldami. Największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej i drugie w Europie po targach we Francji, trwa od 18 do 20 października br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Franczyza w Polsce zyskuje na popularności. Świadczy o tym rokrocznie rosnąca liczba placówek franczyzowych. Z raportu o franczyzie w Polsce przygotowanego przez firmę doradczą PROFIT System wynika, że w naszym kraju na koniec 2017 r. działało blisko 76 tys. placówek franczyzowych. Eksperci firmy prognozują, że na koniec 2018 r. ta liczba wzrośnie do 78 tys. Potwierdzeniem rosnącej popularności systemów franczyzowych w Polsce jest również liczba wystawców biorących udział w Targach Franczyzy. W tym roku swój udział zgłosiło ponad 200 firm. To najwyższy wynik od czasu pierwszej edycji Targów, które odbyły się 16 lat temu.

Targi Franczyzy są okazją do poznania zasad prowadzenia własnego biznesu pod szyldem  największych marek reprezentujących m.in. handel i usługi z Polski i zagranicy. Jest to jedno z największych wydarzeń branżowych, dlatego aktywnie bierze w nich udział Grupa Muszkieterów, jako największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i DIY w Polsce.

– Grupa Muszkieterów stworzyła unikalny model franczyzowy, dlatego franczyzobiorcą może zostać każda osoba, która wykazuje cechy przedsiębiorcy i posiada środki finansowe niezbędne do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Ze strony Grupy Muszkieterów nowi przedsiębiorcy mogą liczyć na szerokie wsparcie – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Działalność w ramach franczyzy niesie ze sobą wiele korzyści, takich jak m.in. wymiana wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy franczyzobiorcami, sprawdzony system i znany szyld oraz efekt skali. Działanie w grupie pozwala również szybciej dostosować się do zmian na rynku i oczekiwań klientów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat prowadzi działania na rzecz promocji profilaktyki raka piersi w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”.

W 19. sklepach sieci Intermarché i Bricomarché na terenie całego kraju trwa zbiórka pieniędzy pod hasłem „Wrzuć resztę do skarbonki”.

X