Jesteś tutaj

Advertisement

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji „Przyszłość – wspólne wyzwania”

18 listopada 2019 r. w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre odbędzie się I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji – prestiżowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji.

W Kongresie weźmie udział aż 15 międzynarodowych sieci handlowych, których prezesi, jako prelegenci, wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata. „Chcemy przedstawić perspektywy rozwoju sieci handlowych i przetwórstwa oraz wspólne dla obydwu sektorów wyzwania, jakimi są nowe technologie, nowa generacja konsumenta, rozwój sektora FMCG i dalsze kierunki współpracy” – mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu POHiD i Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu. Integralnymi elementami wydarzenia będą: STREFA KUPCÓW z udziałem ponad 100 kupców sieci handlowych, gotowych podjąć rozmowy z dostawcami na temat warunków współpracy; STREFA VIP z udziałem kadry zarządzającej; SALONIKI EKSPERCKIE do spotkań z liderami opinii.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Powstał w Polsce specyficzny (dlatego trudno porównywalny do innych rynków) model nowoczesnego handlu detalicznego. To sektor o „tysiącu twarzach” – są tu w znaczącej ilości samodzielne sklepy tradycyjne, kwitną różne systemy franczyzowe sklepów tradycyjnych, jest i nowoczesny convenience, wreszcie wisienka na torcie sklepów „nie-wielkopowierzchniowych”, czyli tzw. markety proximity. Do tego sieci dyskontowe (czy aby jeszcze dyskontowe?), supermarkety i budzące respekt swą ofertą hipermarkety.

Część konsumentów ma wrażenie, że sieci handlowe coraz częściej zbierają dane z tablic rejestracyjnych. Zarządcy sieci deklarują, że tego nie czynią. Z prognoz ekspertów wynika jednak, że sklepy stacjonarne będą coraz dokładniej przyglądać się zachowaniom klientów ze względów marketingowych.

X