Jesteś tutaj

Advertisement

Halloween coraz popularniejszy wśród Polaków

Co czwarty Polak planuje uczestniczyć w imprezach organizowanych z okazji Halloween – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Kantar Millwardbrown. W zabawie najliczniej wezmą udział ludzie młodzi. Dla 18% Polaków Halloween wiąże się z wydatkami, przede wszystkim na napoje, jedzenie i dekoracje.

Z badania Kantar Millwardbrown zrealizowanego dla Wonga Polska wynika, że w tym roku w wydarzeniach związanych z Halloween zamierza wziąć udział 24% Polaków – przede wszystkim ludzie młodzi i mieszkańcy metropolii.

Halloween interesuje Polaków bez względu na wiek, choć oczywiście najbardziej popularne jest  wśród najmłodszych. W tym roku w imprezach z tej okazji zamierza wziąć udział  aż 41% ankietowanych w wieku 15-24 a także, co ciekawe, nawet 19% osób powyżej 60 roku życia. 28% zwolenników Halloween to przedstawiciele miast powyżej 500 tys. mieszkańców i prawie 1/4 mieszkańców wsi.

 Dla 18% ankietowanych udział w Halloween oznacza konieczność poniesienia wydatków. 12% ankietowanych osób zamierza przeznaczyć na ten cel ponad 100 zł.

Najwięcej Polaków zadeklarowało, że w związku z Halloween czekają ich wydatki na zakup napojów i jedzenia (37%) oraz dekoracji (33%), co sugeruje, że eventy halloween’owe organizuje się głównie samodzielnie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Matki pozwalają swoim pociechom samodzielnie wybierać ulubione przekąski. Chętniej sięgają po marki, które już znają i nie są otwarte na eksperymenty. Kupując dziecku słodycze, najczęściej chcą sprawić mu radość i okazać miłość.

Dzieci i młodzież mają dziś spory wybór gorących i zimnych napojów, które mogą wypić podczas śniadania w domu lub zabrać ze sobą do szkoły. Dominują wśród nich produkty idealne dla każdego, niezależnie od wieku i na nich warto oprzeć sklepową ofertę, uzupełniając ją asortymentem kierowanym do konkretnego odbiorcy.

X