Jesteś tutaj

Galeria Północna wśród międzynarodowych finalistów konkursu ICSC Solal Marketing Awards

Dotychczasowa działalność Galerii Północnej została doceniona przez międzynarodowe grono ekspertów konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Warszawskie centrum dołączyło do finalistów prestiżowego projektu i już we wrześniu powalczy o najwyższe wyróżnienie w dwóch kategoriach – Grand Opening/Expansion/Refurbishment, w której zgłoszone zostały działania inaugurujące działalność pierwszej galerii handlowej na Białołęce oraz w kategorii Footfal Activation, w której zaprezentowane zostały działania marketingowe podjęte przez Galerię Północną w związku z nową ustawą zakazująca w Polsce handlu w niedzielę.

ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe europejskie nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). W konkursie zostają wyłonione najciekawsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie. Zwycięscy tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards zostaną ogłoszeni pod koniec września podczas Retail Innovation Forum w Amsterdamie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Aż 405 inicjatyw zostało przyjętych do II etapu rywalizacji o 1,5 mln zł grantów w konkursie „Lokalni herosi – 100 inicjatyw przedsiębiorców na 100-lecie niepodległości”. Najwięcej projektów zgłoszono w Małopolsce, Mazowszu i na Dolnym Śląsku. Duże zainteresowanie udziałem w projekcie Eurocash potwierdza, że właściciele sklepów małoformatowych są mocno zaangażowani w życie społeczności lokalnych.

Spośród blisko 1 tys. kompletów ilustracji zgłoszonych w drugiej edycji konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” w kategorii „Ilustracje” jury wybrało ten najlepszy.

X