Jesteś tutaj

Advertisement

Galeria Jurajska z certyfikatem BREEAM In-Use

Galeria Jurajska jest kluczowym aktywem w międzynarodowym portfolio GTC. Obiekt jest w znakomitej formie jeśli chodzi o kwestie środowiskowe, co potwierdza certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „Excellent” w kategoriach „Asset Performance” i „Building Management”.

Pomimo niedzielnego zakazu handlu Galeria Jurajska radzi sobie lepiej niż rynek. Pierwsze sześć miesięcy tego roku przyniosły nieprzerwaną dobrą passę. Czerwiec zakończył się rekordowym 10% wzrostem obrotów, a w okresie od stycznia do czerwca centrum handlowe odwiedziło 3,4 mln osób.

Prężny rozwój Galerii Jurajskiej jest z jednej strony spowodowany coraz atrakcyjniejszą ofertą handlową, która dziś liczy aż 200 sklepów. W dużej mierze wynika on jednak również z rozbudowania stref rozrywkowych i gastronomicznych. Ostatnie 3 lata przyniosły prawdziwy boom inwestycyjny, który obejmował rozbudowę centrum rozrywki dla dzieci Bajkowy Labirynt, otwarcie wielu nowych restauracji oraz stref relaksu z trzema akwariami, a także inaugurację Bulwarów Jurajskich – miejskiego ogrodu przy bulwarach Warty składającego się z alei spacerowych, placów zabaw, boiska do siatkówki plażowej i fontanny.

Ponadto inwestycje polegały na ekomodernizacji centrum handlowego, dzięki czemu stało się ono bardziej przyjazne dla środowiska i ostatecznie pozwoliło Galerii Jurajskiej uzyskać certyfikat BREEAM In-Use. Eksperci dokonujący oceny docenili między innymi zmniejszone zużycie energii osiągnięte dzięki instalacji energooszczędnego oświetlenia i wydajnych systemów wentylacyjnych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Supermarket Carrefour otworzy się w kwietniu. Sklep ma być urządzony w nowym koncepcie Carrefour Market wyróżniającym się wystrojem wnętrza, nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Placówka zajmie 1600 mkw. 

Od 6 marca br. trwa trzecia tegoroczna część kampanii reklamowej Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w radio. Natomiast przed świętami wielkanocnymi przygotowana została  kampania telewizyjna. W okresie od 01 do 19 kwietnia br. powróci na anteny największych stacji telewizyjnych reklama „Do Lewiatana jeden krok…”

X