Franczyza Supermarket Stokrotka – nowa oferta dla rynku detalicznego

Aktualności

Franczyza Supermarket Stokrotka – nowa oferta dla rynku detalicznego

03 kwietnia 2014

2 kwietnia br. w sali Belweder hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie odbyła się konferencja prasowa: Franczyza Supermarket Stokrotka – nowa oferta dla rynku detalicznego. „Poradnik Handlowca” uczestniczył w tym wydarzeniu.

Stokrotka po ponad 20 latach własnych doświadczeń postanowiła podzielić się zgromadzoną wiedzą wychodząc na rynek z ofertą współpracy na bazie systemu franczyzowego. Sieć przygotowała autorski program kompleksowego wsparcia dla przyszłych franczyzobiorców zapewniając im możliwość prowadzenia własnego biznesu pod znaną marką.

Program „Franczyza Supermarket Stokrotka” został uruchomiony 2 kwietnia br. i zawiera gotową koncepcję detaliczną, w skład której wchodzą unikalne rozwiązania operacyjne. To przede wszystkim możliwość rozpoczęcia własnego biznesu pod uznaną na rynku i nowoczesną marką „Stokrotka”. Firma w 2013 roku wprowadziła zmiany logotypu w swojej sieci, odświeżając i unowocześniając wizerunek zgodnie ze światowymi trendami. Program „Franczyza Supermarket Stokrotka” to również marka własna firmy. Sieć posiada w swoim portfolio ponad 400 własnych produktów. Produkty te zyskują coraz bardziej znaczący udział w całościowej sprzedaży sklepów, pozwalając wygenerować wysoki poziom marży – nawet 30%. To sprawia, że produkty marki własnej Stokrotka są skutecznym narzędziem do konkurowania z dyskontami.

– Cieszymy się, że możemy podzielić się naszym sukcesem z innymi. Nasz program został poprzedzony wieloma badaniami i analizami. Dołożyliśmy wszelkich starań aby przygotować go w taki sposób, aby pokazać według jakich idei prowadzimy naszą sieć, jak nią zarządzamy oraz przede wszystkim, co wymaga podkreślenia, wskazać na partnerskie zasady jakimi kierujemy się w naszej firmie – mówi Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

Program „Franczyza Supermarket Stokrotka” to także sprawny i rozbudowany system logistyczny. Spółka posiada 9 regionalnych centrów zaopatrzenia, a także główne centrum dystrybucyjne w Teresinie pod Warszawą o powierzchni ponad 27 000 metrów kwadratowych. Sieć Stokrotka stawia także na wyselekcjonowanych dostawców. Dzięki ugruntowanej pozycji na rynku, przyszły franczyzobiorca ma dostęp do sprawdzonej listy dostawców, którzy oferują korzystne warunki handlowe, sprawny system dostaw oraz odpowiedniej jakości asortyment. Ale przede wszystkim program zawiera korzystne warunki współpracy, którą oparto na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie. To nie tylko atrakcyjne ceny zakupu towarów dla franczyzobiorcy, to także wydłużone terminy płatności, dostęp do kredytu kupieckiego oraz jasny system wynagrodzeń.

– Program „Franczyza Supermarket Stokrotka” dostarcza kompleksową wiedzę, doświadczenie oraz pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Zespół jest w pełnej gotowości aby służyć pomocą przy rozpoczęciu nowego biznesu i prowadzeniu placówki franczyzowej pod logo Stokrotka. Jesteśmy pewni, że właśnie te elementy przyniosą kolejny sukces naszym partnerom. – dodał Krzysztof Książek, Dyrektor ds. Franczyzy spółki Stokrotka.

Przyszli franczyzobiorcy mogą liczyć na kompleksową pomoc przez cały czas trwania umowy. Do dyspozycji otrzymają indywidualnego doradcę, którego zadaniem będzie stałe wspieranie franczyzobiorcy we wszystkich kluczowych obszarach współpracy. Ponadto zespół specjalistów  z zakresu IT, kontrolingu, sprzedaży i marketingu, zagospodarowania sali sprzedaży, mercherdisingu franczyzodawcy nieustannie będzie wspierał rozwój i funkcjonowanie każdego sklepu. Przyszły franczyzobiorca otrzyma również szerokie wsparcie marketingowe, na które składać się będą m.in. niezbędne materiały promocyjne kolportowane do gospodarstw domowych w obszarze działania sklepu. Dodatkowo sieć Stokrotka organizując ogólnopolskie kampanie reklamowe będzie promować każdy ze sklepów franczyzowych. Prezentowany program to również wysokie standardy operacyjne. Stawiając na partnerstwo sieć Stokrotka udostępni przyszłemu franczyzobiorcy dostęp do wiedzy i narzędzi optymalizujących pracę placówki. Zgodnie z funkcjonującą w spółce Stokrotka zasadą partnerskiej współpracy wspólna dbałość o wysokie standardy sieci pozwala efektywnie zarządzać zespołem i dostarczać Klientom oczekiwaną przez nich jakość.

Programowi „Franczyza Supermarket Stokrotka” została dedykowana specjalnie przygotowana platforma internetowa, na której znajdą się wszystkie niezbędne informacje dla przyszłych franczyzobiorców www.stokrotka.pl/franczyza.