Jesteś tutaj

E.Leclerc ze strategią na rzecz zdrowego odżywiania

fot. Karolina Kurek

E.Leclerc ogłosił plan rozwoju oferty związanej ze zdrową dietą i zdrowym stylem życia. Celem E.Leclerc na najbliższe lata jest wzbogacenie oferty żywności bio, propozycji dla osób z nietolerancjami pokarmowymi, a także produktów pochodzenia roślinnego. Plany grupy zakładają podwojenie asortymentu marki własnej w tych kategoriach do 2020 r. oraz wzmocnienie współpracy z producentami zdrowej żywności.

Prezentacja strategii grupy E.Leclerc odbyła się 20 września, podczas IV Targów Produktów Spożywczych E.Leclerc w Ptak Warsaw Expo. Przedstawienie planów, poprzedził panel ekspercki z udziałem przedstawicieli agencji badawczej Nielsen. Należący do niej analitycy zaprezentowali dane, z których wynika, że aż 61 proc. Polaków szuka w ofertach sklepów żywności z krótką listą składników. Wzrastającą świadomość konsumentów potwierdza również fakt, że 72 proc. z nich uważa produkty bez sztucznych dodatków za zdrowsze. Jak stwierdzili eksperci Nielsena, odpowiedzią na te potrzeby powinno być obniżenie zawartości niepożądanych składników w żywności, poszerzenie oferty prozdrowotnej oraz pozyskiwanie odpowiednich certyfikatów świadczących m.in. o ekologicznej produkcji czy wysokiej jakości wyrobów.

Foto: Karolina Kurek

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polacy stają się świadomymi konsumentami: częściej sprawdzają skład produktów, interesują się także krajem pochodzenia i sposobem produkcji. Już 40% przyznaje, że zdrową żywność kupuje przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań firmy De Heus. Do naszych koszyków częściej trafiają produkty z krótką listą składników i jak najmniej przetworzone, bogate w błonnik i z niską zawartością cukru.

Popularny serial animowany stał się motywem przewodnim akcji, w ramach której można kolekcjonować spinnery, naklejki oraz otrzymać rabat uprawniający do zakupu poduszek z bohaterami „Psiego Patrolu”. Kampania trwa od 18 lutego do 20 kwietnia.

X