Jesteś tutaj

E.Leclerc ze strategią na rzecz zdrowego odżywiania

fot. Karolina Kurek

E.Leclerc ogłosił plan rozwoju oferty związanej ze zdrową dietą i zdrowym stylem życia. Celem E.Leclerc na najbliższe lata jest wzbogacenie oferty żywności bio, propozycji dla osób z nietolerancjami pokarmowymi, a także produktów pochodzenia roślinnego. Plany grupy zakładają podwojenie asortymentu marki własnej w tych kategoriach do 2020 r. oraz wzmocnienie współpracy z producentami zdrowej żywności.

Prezentacja strategii grupy E.Leclerc odbyła się 20 września, podczas IV Targów Produktów Spożywczych E.Leclerc w Ptak Warsaw Expo. Przedstawienie planów, poprzedził panel ekspercki z udziałem przedstawicieli agencji badawczej Nielsen. Należący do niej analitycy zaprezentowali dane, z których wynika, że aż 61 proc. Polaków szuka w ofertach sklepów żywności z krótką listą składników. Wzrastającą świadomość konsumentów potwierdza również fakt, że 72 proc. z nich uważa produkty bez sztucznych dodatków za zdrowsze. Jak stwierdzili eksperci Nielsena, odpowiedzią na te potrzeby powinno być obniżenie zawartości niepożądanych składników w żywności, poszerzenie oferty prozdrowotnej oraz pozyskiwanie odpowiednich certyfikatów świadczących m.in. o ekologicznej produkcji czy wysokiej jakości wyrobów.

Foto: Karolina Kurek

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wakacje zbliżają się ku końcowi, a wraz z nim ruszają przygotowania do roku szkolnego. E.Leclerc przygotował z tej okazji katalog poświęcony wyprawce szkolnej, w którym znajdą się m.in. tornistry i przybory dla uczniów oraz materiały edukacyjne.

Lato w pełni, a klienci E.Leclerc znajdą w sklepach wiele dodatkowych powodów, by się nim cieszyć. Niezwykle atrakcyjne ceny warzyw, owoców i mięs zachęcają do organizowania rodzinnych obiadów, jak co roku E.Leclerc pamięta również o powracających z wakacji dzieciach.

X