Jesteś tutaj

Carrefour uruchamia w Polsce GDSN

Carrefour rozpoczął implementację produkcyjną systemu Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN) w Polsce. Polska jest kolejnym po Francji, Brazylii i Tajwanie krajem, w którym Carrefour konsekwentnie wdraża system do wymiany danych produktowych w ramach realizacji swojej strategii cyfrowej transformacji. Celem projektu jest całkowite wyeliminowanie kart produktowych i zastąpienie ich elektroniczną wymianą danych opartą na globalnych standardach GS1. W ramach nowego systemu działa już 5 dostawców sieci, a kolejnych 18 przygotowuje się do jego wdrożenia.

GDSN (Global Data Synchronization Network) to sieć certyfikowanych katalogów pozwalająca na szybką i precyzyjną wymianę danych produktowych u wszystkich uczestników łańcucha dostaw – od producentów i dostawców, przez magazyny, transport, logistykę, aż po sklepy offline i online. GDSN opiera się standardach GS1, zapewniając bezpieczną i ciągłą synchronizację danych podstawowych w czasie rzeczywistym. Zastąpienie tradycyjnych kart produktowych wymianą GDSN przynosi szereg udokumentowanych korzyści, w tym pozwala na redukcję błędów w zamówieniach oraz wyeliminowanie braków na półkach poprzez lepsze zarządzanie zapasami. GDSN usprawnia również aktualizację baz danych podstawowych, a także przyspiesza wprowadzanie nowych produktów na rynek czy organizację promocji, co wpływa na zwiększenie sprzedaży.

Carrefour jest pierwszą siecią w Polsce, która wdraża GDSN. Implementację poprzedziły prace przygotowawcze, które doprowadziły do uzgodnienia w branży FMCG polskiego modelu danych podstawowych, który jest kompatybilny z modelami europejskimi oraz jest zgodny z obowiązującymi regulacjami prawnymi.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour otworzył Sonata Park w Sochaczewie, jedną z największych inwestycji handlowych w 2014 r. Nowy retail park o powierzchni ponad 11000 m2 zaoferował mieszkańcom Sochaczewa, bogatą ofertą modową oraz nowoczesny hipermarket sieci Carrefour. To pierwsza z oddanych do użytku dużych inwestycji Spółki, których celem jest zmaksymalizowanie wartości posiadanych obiektów oraz zapewnienie klientom hipermarketów nowej przestrzeni zakupowej.

Zmodernizowana Galeria Głogów, za której  komercjalizację odpowiada Carrefour Polska, rozszerzyła ofertę modową. W miniony wtorek do grona najemców obiektu dołączyła popularna marka odzieżowa H&M. Lokal, który zajął powierzchnię 1700 mkw., to pierwszy salon marki w mieście.

X