Jesteś tutaj

Carrefour uruchamia w Polsce GDSN

Carrefour rozpoczął implementację produkcyjną systemu Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN) w Polsce. Polska jest kolejnym po Francji, Brazylii i Tajwanie krajem, w którym Carrefour konsekwentnie wdraża system do wymiany danych produktowych w ramach realizacji swojej strategii cyfrowej transformacji. Celem projektu jest całkowite wyeliminowanie kart produktowych i zastąpienie ich elektroniczną wymianą danych opartą na globalnych standardach GS1. W ramach nowego systemu działa już 5 dostawców sieci, a kolejnych 18 przygotowuje się do jego wdrożenia.

GDSN (Global Data Synchronization Network) to sieć certyfikowanych katalogów pozwalająca na szybką i precyzyjną wymianę danych produktowych u wszystkich uczestników łańcucha dostaw – od producentów i dostawców, przez magazyny, transport, logistykę, aż po sklepy offline i online. GDSN opiera się standardach GS1, zapewniając bezpieczną i ciągłą synchronizację danych podstawowych w czasie rzeczywistym. Zastąpienie tradycyjnych kart produktowych wymianą GDSN przynosi szereg udokumentowanych korzyści, w tym pozwala na redukcję błędów w zamówieniach oraz wyeliminowanie braków na półkach poprzez lepsze zarządzanie zapasami. GDSN usprawnia również aktualizację baz danych podstawowych, a także przyspiesza wprowadzanie nowych produktów na rynek czy organizację promocji, co wpływa na zwiększenie sprzedaży.

Carrefour jest pierwszą siecią w Polsce, która wdraża GDSN. Implementację poprzedziły prace przygotowawcze, które doprowadziły do uzgodnienia w branży FMCG polskiego modelu danych podstawowych, który jest kompatybilny z modelami europejskimi oraz jest zgodny z obowiązującymi regulacjami prawnymi.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W ramach trwającej kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz aktywnego stylu życia, Carrefour jako sponsor będzie wspierał i kibicował biegaczom 14 września podczas 32. Wrocław Maraton, 28 września w stolicy podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego i wreszcie 12 października, gdy na starcie staną zawodnicy 15. Poznań Maraton.

Drogeria Rossmann będzie jednym z najemców Metropolitan Outlet, pierwszego w regionie kujawsko-pomorskim kompleksu łączącego formułę nowoczesnego centrum wyprzedażowego z hipermarketem Carrefour.

X

Przeczytaj również