Jesteś tutaj

Carrefour rozbuduje Sonata Park w Sochaczewie

Carrefour Polska, właściciel i zarządca Sonata Park w Sochaczewie, podjął decyzję o rozpoczęciu rozbudowy liczącego obecnie ponad 11 tys. mkw. obiektu. Pierwsze prace oraz proces komercjalizacji nowej części galerii ruszą jeszcze w tym roku.

Sonata Park to największy park handlowy należący do Carrefour Polska, zlokalizowany w liczącym 35 tys. mieszkańców Sochaczewie, w pobliżu zjazdu z autostrady A2. Obiekt oddany do użytku pod koniec 2014 r., zostanie poddany kompleksowej rozbudowie, która ma na celu poszerzenie i dywersyfikację oferty handlowej oraz unowocześnienie i dopasowanie obiektu do aktualnych potrzeb mieszkańców miasta.

– Podjęliśmy decyzję o rozbudowie Sonata Park, zgodnie z naszą długoterminową strategią inwestowania w rozwój naszego portfolio galerii handlowych, w celu zwiększenia ich wartości. Nie bez znaczenia dla tej decyzji jest popularność i rosnące potrzeby mieszkańców Sochaczewa i regionu, które dają nam gwarancję opłacalności poniesionych nakładów – powiedziała Jagoda Gwardys-Zientara, Wiceprezes Carrefour Polska, Dyrektor Finansowy, Galerii Handlowych, Nieruchomości i Ekspansji.

Na skutek rozbudowy, Sonata Park zyska około 4300 mkw. powierzchni handlowej, która trafi do nowych najemców. Carrefour planuje poszerzyć obecne portfolio marek modowych, a także zainteresować inwestycją innych najemców, którzy wzbogacą dotychczasową ofertę obiektu.

Sonata Park Sochaczew to nowoczesny park handlowy wraz z hipermarketem kompaktowym Carrefour, który powstał w 2014 r. Na powierzchni ponad 11 tys. mkw. oferuje obecnie takie marki jak między innymi: H&M, House, Cropp, Sinsay i Reserved (grupa LPP), a także Carry, Empik, Smyk, Briju czy Drogeria Natura.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zapotrzebowanie na wykwalifikowanych rzeźników-wędliniarzy oraz piekarzy i cukierników na regionalnych rynkach pracy w Polsce jest bardzo duże. Carrefour Polska, chcąc zapewnić klientom sieci najwyższą jakość obsługi, prowadzi program certyfikacji swoich pracowników i organizuje kursy zawodowe w stworzonym m.in. do tego celu centrum szkoleniowo-rozwojowym Smak Kariery. Kompleksowo przygotowani przez firmę pracownicy przystępują do egzaminów czeladniczych.

Czarny Piątek, czyli handlowe święto promocji i rabatów, zawita w listopadzie do sklepów sieci Carrefour. Wyjątkowe okazje dostępne będą dla klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego Carrefour.pl nie tylko w jeden piątek, ale przez kilkanaście dni w miesiącu.

X