Jesteś tutaj

Carrefour rozbuduje Sonata Park w Sochaczewie

Carrefour Polska, właściciel i zarządca Sonata Park w Sochaczewie, podjął decyzję o rozpoczęciu rozbudowy liczącego obecnie ponad 11 tys. mkw. obiektu. Pierwsze prace oraz proces komercjalizacji nowej części galerii ruszą jeszcze w tym roku.

Sonata Park to największy park handlowy należący do Carrefour Polska, zlokalizowany w liczącym 35 tys. mieszkańców Sochaczewie, w pobliżu zjazdu z autostrady A2. Obiekt oddany do użytku pod koniec 2014 r., zostanie poddany kompleksowej rozbudowie, która ma na celu poszerzenie i dywersyfikację oferty handlowej oraz unowocześnienie i dopasowanie obiektu do aktualnych potrzeb mieszkańców miasta.

– Podjęliśmy decyzję o rozbudowie Sonata Park, zgodnie z naszą długoterminową strategią inwestowania w rozwój naszego portfolio galerii handlowych, w celu zwiększenia ich wartości. Nie bez znaczenia dla tej decyzji jest popularność i rosnące potrzeby mieszkańców Sochaczewa i regionu, które dają nam gwarancję opłacalności poniesionych nakładów – powiedziała Jagoda Gwardys-Zientara, Wiceprezes Carrefour Polska, Dyrektor Finansowy, Galerii Handlowych, Nieruchomości i Ekspansji.

Na skutek rozbudowy, Sonata Park zyska około 4300 mkw. powierzchni handlowej, która trafi do nowych najemców. Carrefour planuje poszerzyć obecne portfolio marek modowych, a także zainteresować inwestycją innych najemców, którzy wzbogacą dotychczasową ofertę obiektu.

Sonata Park Sochaczew to nowoczesny park handlowy wraz z hipermarketem kompaktowym Carrefour, który powstał w 2014 r. Na powierzchni ponad 11 tys. mkw. oferuje obecnie takie marki jak między innymi: H&M, House, Cropp, Sinsay i Reserved (grupa LPP), a także Carry, Empik, Smyk, Briju czy Drogeria Natura.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour i ID Logistics rozszerzają zakres współpracy we Francji i uruchamiają kolejną platformę logistyczną. W Brie-Comte-Robert właśnie otwarty został nowoczesny magazyn z temperaturą kontrolowaną o powierzchni 20 tys. mkw.

W dniach 21-27 października 2019 r., galeria AKS Chorzów organizuje akcję „Bądź eko”. W tych dniach na klientów czekają liczne atrakcje, m.in. konkursy z nagrodami, warsztaty tworzenia peelingów do ciała oraz eko-upominki za dokonane zakupy. Celem akcji jest zachęcenie do świadomej postawy ekologicznej, niemarnowania surowców i powtórnego ich wykorzystania.

X