Jesteś tutaj

Carrefour przyspiesza z rozwojem ajencji

Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy Carrefour znacznie zwiększył tempo rozwoju modelu ajencyjnego, otwierając w stolicy aż 9 nowych sklepów ajencyjnych z logo Carrefour Express convenience i zaoferował nowy model współpracy w największych polskich miastach. Jest to reakcja związana z pojawieniem się na rynku nowej grupy osób, zainteresowanych tymczasową pracą na etacie, aby po zdobyciu doświadczenia prowadzić własne sklepy franczyzowe.

Na koniec października br. w modelu ajencyjnym działało 28 sklepów Carrefour Express convenience, w tym 3 nowe placówki, które zostały po raz pierwszy otwarte w Łodzi i Krakowie. Sieć planuje dalszy rozwój swojej oferty i do końca czwartego kwartału, chce otworzyć kolejne 5 nowych sklepów w tym modelu.

Nowa ajencja Carrefour dostosowana jest do potrzeb rynku. Sieć pozostaje w niej głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Inwestycja, którą ponosi ajent ogranicza się do zakupu drukarek fiskalnych oraz opłacenia koncesji na alkohol. Powinien on też umieć zarządzać zespołem oraz praktycznie znać podstawowe techniki sprzedaży. W ramach współpracy sieć zapewnia swoim ajentom atrakcyjny system bonusowy, wsparcie doświadczonego zespołu doradców oraz zdefiniowany asortyment dopasowany do lokalizacji i potrzeb klienta. Docelowo, w modelu Carrefour, ajencja po pewnym czasie może zostać przekształcona we franczyzę.

Wśród dostępnych formatów sklepów Carrefour najlepiej dopasowanym do wymogów ajencji jest Carrefour Express convenience. W ofercie tego sklepu znajduje się m.in. szeroki asortyment dań gotowych, w tym jedzenia na wynos, świeżo wypiekane pieczywo, żywność bio czy produkty bezglutenowe. Ten samoobsługowy sklep z pomarańczowym logo, najczęściej zlokalizowany w miejscach o dużym natężeniu ruchu, doskonale wpisuje się w oczekiwania oraz szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, podsumował minione miesiące działalności swoich obiektów w całym kraju. W większości galerii, w których zamontowane są liczniki i gromadzone są dane dotyczące odwiedzalności, w 2017 r. odnotowano wyraźny wzrost wskaźnika footfall (year to date).

Carrefour Polska i Federacja Polskich Banków Żywności podpisały umowę o stałej współpracy. Wszystkie hiper- i supermarkety sieci będą regularnie przekazywać na rzecz Banków Żywności artykuły spożywcze. Wszystkie produkty trafią do osób najbardziej potrzebujących w całym kraju.

X