Jesteś tutaj

Carrefour Polska poszerza usługę Scan&Go

Carrefour Polska rozszerzył dostępność usługi Scan&Go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów w całej Polsce. Nowa usługa, dzięki aplikacji „Mój Carrefour”, pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów oraz szybką płatność za zakupy w dedykowanych kasach, bez potrzeby wykładania produktów na taśmę.

Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która uruchomiła usługę Scan&Go na tak szeroką skalę. Do 5 sklepów w Warszawie, w których usługa działa od 2017 r., dołącza obecnie kolejnych 30 hiper- i supermarketów zlokalizowanych w 28 miastach na terenie całego kraju.

Scan&Go to rozwiązanie, którego celem jest ograniczenie kolejek do kas i szybszą obsługę klienta. Dzięki nowej usłudze kupujący mają możliwość samodzielnego skanowania produktów za pomocą smartfona i mobilną płatność za zakupy. Aby skorzystać z możliwości Scan&Go, użytkownik musi mieć zainstalowaną na swoim telefonie aplikację „Mój Carrefour”. Po wybraniu usługi można przystąpić do skanowania kupowanych artykułów, a po jego zakończeniu należy podejść do specjalnie oznaczonej kasy z wygenerowanym w aplikacji kodem i zapłacić w preferowany przez siebie sposób, m.in. kartą lub dokonać płatności mobilnej korzystając z elektronicznego portfela Masterpass od MasterCard. Z okazji wdrożenia nowej usługi, wszyscy klienci którzy skorzystają z usługi Scan&Go oraz płatności mobilnej Masterpass, otrzymają w aplikacji eBon w wysokości 10 zł na kolejny zakupy, jeśli zrealizują w sklepie zakupy za minimum 30 zł.

Wśród nowych hiper- i supermarketów, które dołączyły do systemu Scan&Go, są sklepy zlokalizowane zarówno w dużych aglomeracjach miejskich jak Warszawa, Kraków czy Lublin, a także w wielu miastach średniej wielkości, np. Bydgoszczy, Szczecinie, Białymstoku, Gliwicach, Kaliszu czy Pile. Usługa dostępna jest również, m.in. w Jaworznie, Koninie, Puławach czy Dębicy.

Docelowo usługa Scan&Go ma być dostępna we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci w Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour otworzył Sonata Park w Sochaczewie, jedną z największych inwestycji handlowych w 2014 r. Nowy retail park o powierzchni ponad 11000 m2 zaoferował mieszkańcom Sochaczewa, bogatą ofertą modową oraz nowoczesny hipermarket sieci Carrefour. To pierwsza z oddanych do użytku dużych inwestycji Spółki, których celem jest zmaksymalizowanie wartości posiadanych obiektów oraz zapewnienie klientom hipermarketów nowej przestrzeni zakupowej.

Zmodernizowana Galeria Głogów, za której  komercjalizację odpowiada Carrefour Polska, rozszerzyła ofertę modową. W miniony wtorek do grona najemców obiektu dołączyła popularna marka odzieżowa H&M. Lokal, który zajął powierzchnię 1700 mkw., to pierwszy salon marki w mieście.

X

Przeczytaj również