Jesteś tutaj

Carrefour Polska na Warsaw Food Expo

Carrefour Polska jest jednym z wystawców Międzynarodowych Targów Żywności Warsaw Food Expo, które od 24 do 26 maja odbywają się w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Ptak Expo w Nadarzynie. Na stoisku sieci można zapoznać się ze szczegółami strategii Transformacji Żywieniowej, a także nawiązać współpracę w zakresie dostaw produktów świeżych i ekologicznych do sklepów sieci.

Kluczowym elementem realizowanej od 2018 r. strategii Transformacji Żywieniowej Carrefour Polska jest zagwarantowanie klientom stałego dostępu do produktów spożywczych wysokiej jakości i po przystępnych cenach. Sieć przywiązuje ogromną wagę do rozwoju oferty produktów świeżych, a także certyfikowanej żywności ekologicznej, dlatego aktywnie poszukuje rzetelnych dostawców, którzy są w stanie sprostać wysokim oczekiwaniom klientów Carrefour. Okazją do nawiązania współpracy z lokalnymi producentami produktów świeżych są Międzynarodowe Targi Warsaw Food Expo, gdzie Carrefour Polska ma swoje stoisko.

Podczas targów lokalni producenci warzyw i owoców oraz mięsa i wędlin mają okazję poznać szczegóły strategii Transformacji Żywieniowej, którą Carrefour Polska realizuje od początku br. Do rozmów na temat współpracy przedstawiciele sieci zapraszają także m. in producentów żywności niskoprzetworzonej, żywności dietetycznej, funkcjonalnej i fortyfikowanej, a także produktów wegetariańskich i wegańskich.

Carrefour Polska będzie także obecny podczas debaty pt. „Odpowiedzialne gospodarowanie żywnością w sieciach handlowych” organizowanej w ramach targów przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji. O działaniach sieci przeciwdziałających marnotrawieniu żywności opowie Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości w Carrefour Polska. Dyskusja, w której udział wezmą także przedstawiciele konkurencyjnych sieci handlowych, zaplanowana jest na piątek 25 maja.

Międzynarodowe Targi Żywności Warsaw Food Expo 2018 to okazja, aby w jednym miejscu poznać kompleksową ofertę producentów i dystrybutorów żywności, przetwórstwa i produkcji spożywczej. To również trzy dni różnorodnych debat, warsztatów, pokazów kulinarnych, szkoleń branżowych oraz spotkań biznesowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W sklepach Carrefour, w których wprowadzono innowacyjne rozwiązania proekologiczne, udało się zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o kilkadziesiąt procent. Zastosowanie w sklepach lamp LED powoduje zużycie w ciągu miesiąca od 20 do 30% mniej energii potrzebnej na oświetlenie, a system chłodniczy oparty na technologii CO2 pozwala miesięcznie zaoszczędzić od 30 do 40% energii elektrycznej.

Prawie 140 placówek Carrefour w całej Polsce, głównie supermarketów, dołącza do programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Carrefour Polska jest pierwszą siecią wielkiej dystrybucji, która przystąpiła do programu w grudniu 2014 roku. Każda rodzina z co najmniej trójką dzieci, będzie mogła skorzystać w ramach Karty z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy w około 220 sklepach Carrefour w Polsce.

X