Jesteś tutaj

Carrefour otworzył nowy retail park w Sochaczewie

Carrefour otworzył Sonata Park w Sochaczewie, jedną z największych inwestycji handlowych w 2014 r. Nowy retail park o powierzchni ponad 11000 m2 zaoferował mieszkańcom Sochaczewa, bogatą ofertą modową oraz nowoczesny hipermarket sieci Carrefour. To pierwsza z oddanych do użytku dużych inwestycji Spółki, których celem jest zmaksymalizowanie wartości posiadanych obiektów oraz zapewnienie klientom hipermarketów nowej przestrzeni zakupowej.

- Carrefour inwestuje w rozwój posiadanych konceptów handlowych poprzez ich modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację – mówi Ronan Martin, WicePrezes Zarządu Carrefour Polska ds. Ekspansji i Galerii Handlowych. Sonata Park to nowoczesny obiekt, w którym zaoferowaliśmy wiele nowych marek, różnorodną ofertę hipermarketu Carrefour oraz innowacyjne rozwiązania handlowe, przyczyniając się tym samym do rewitalizacji i znacznego podniesienia atrakcyjności miasta Sochaczewa – dodaje Ronan Martin.

Największym sklepem parku handlowego Sonata jest hipermarket Carrefour, który przeszedł kompleksową przebudowę i rewitalizację. Powierzchnia nowego hipermarketu została zwiększona o ponad 500 mkw., co pozwoliło na przearanżowanie hali sprzedaży oraz wprowadzenie nowego konceptu Świata Przekąsek oraz Słodyczy. W hipermarkecie poszerzono również asortyment pieczywa i ciast wypiekanych w sklepie, świeżych warzyw i owoców oraz produktów od lokalnych dostawców, a także wprowadzono wędliny z własnych wędzarni Carrefour. W sklepie zastosowano także najnowsze oświetlenie LED, nowy system chłodniczy oparty na technologii CO2 oraz najnowszej generacji meble chłodnicze.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wartość Barometru Koniunktury Konsumenckiej w czerwcu wyniosła -0,5 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło aż o 4,1 punktu. Był to czwarty z rzędu wzrost wartości Barometru. Pomimo dalszego pozostawania wartości wskaźnika na poziomie poniżej zera, oznaczającego utrzymywanie się niekorzystnego stanu koniunktury konsumenckiej, podkreślić należy jego wyraźne zbliżenie się do wartości neutralnej.

Carrefour przedłużył na kolejne 10 lat umowę najmu w Galerii Gniezno. Hipermarket zajmuje powierzchnię 4 450 m2 i oferuje w sprzedaży samoobsługowej artykuły spożywcze, przemysłowe oraz usługi.

X