Jesteś tutaj

Branża handlowa z największymi wydatkami reklamowymi

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w czerwcu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa utrzymuje się na pierwszym miejscu z niezmienionym wynikiem, natomiast zmniejszyły się znacznie budżety motoryzacji i farmacji.

Według danych IMM z monitoringu reklam w mediach tradycyjnych nadal największy budżet na promocję przeznacza branża handlowa, której wydatki w czerwcu wyniosły 38 proc. wydatków spośród wszystkich przeanalizowanych branż. W czerwcu wydatki branży handlowej utrzymywały się na niemal identycznym poziomie co w poprzednim miesiącu – reklamodawcy przeznaczyli ponad 368 mln zł na promocję w telewizji, prasie i radio. Kwota ta znacznie przekracza budżety pozostałych branż. Na drugim miejscu znajduje się farmacja (27 proc. 254,4 mln zł), na kolejnych finanse (13 proc. 124,3 mln zł), telekomunikacja (12 proc. 113,5 mln zł) i motoryzacja (10 proc. 92,6 mln zł).

Kategoria: 

Podobne artykuły

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Nadal na czele zestawienia znajduje się branża handlowa, w której utrzymuje się wysoki budżet przeznaczany na reklamy w mediach tradycyjnych.

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w kwietniu 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Wciąż wzrastają wydatki reklamowe w branży handlowej.

X

Przeczytaj również