Jesteś tutaj

Biedronka szerzy wśród pracowników „Misję Zdrowie!”

7 kwietnia przypada Światowy Dzień Zdrowia. Tego dnia rusza także 14. edycja programu „Razem Zadbajmy o Zdrowie” sieci Biedronka. W jej ramach do 31 lipca br. pracownicy sklepów i magazynów mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne i skorzystać z konsultacji ze specjalistami. Biedronka zachęca ich również do regularnej aktywności fizycznej i stosowania zbilansowanej diety.

Program, w tym roku prowadzony pod hasłem „Misja Zdrowie!”, jest skierowany zarówno do pracowników sklepów Biedronka, jak i osób zatrudnionych w centrach dystrybucyjnych sieci. Oferta usług jest zróżnicowana i przygotowana pod kątem ryzyka występowania poszczególnych chorób. Pracownicy mogą też skorzystać z bezpłatnych telefonicznych porad dietetyka oraz trenera aktywności fizycznej.

– Biedronka jako odpowiedzialny pracodawca, oferuje pracownikom bezpłatny dostęp do podstawowych badań medycznych. Aby mocniej zachęcić ich do skorzystania z tego pakietu, zapewniamy im 4 godziny podczas dnia pracy, które mogą przeznaczyć na wizytę w placówce medycznej. W ubiegłym roku w ramach naszego programu zostało wykonanych 15 tys. badań. Znamy też historie konkretnych pracowników, którym badania pomogły we wczesnym wykryciu chorób i dały szansę na wczesne podjęcie leczenia – powiedziała Agnieszka Sokołowska, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialności społecznej Jeronimo Martins Polska.

Programowi towarzyszy kampania prowadzona z udziałem pracowników sieci, którzy występują w roli ambasadorów poszczególnych akcji: „Misja Badania”, „Misja Ruch” i „Misja Dieta”. Dzielą się oni swoimi historiami i sposobami na zdrowie, udowadniając na własnym przykładzie, że warto zadać o zdrowie.

Od trzech lat Biedronka stawia też przed pracownikami wyzwanie sportowe. Celem tegorocznej, 3. edycji „Wyzwania Sportowego Biedronki” jest wspólne osiągnięcie 100 tys. kilometrów z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Dodatkowo wyzwaniu przyświeca aspekt charytatywny. Uczestnicy akcji w dwóch kategoriach (biegowej i rowerowej) będą mogli włączyć się w pomoc kolegom i koleżankom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej – liczba przebytych kilometrów przełoży się na wsparcie udzielone przez firmę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, po raz kolejny znalazła się w pierwszej dziesiątce największych firm Europy Środkowo-Wschodniej rankingu TOP 500 CEE, przygotowanego przez grupę Coface. Dzięki obrotom, które wyniosły w 2014 r. 8,4 mld euro (ponad 35 mld zł), JMP zajęło 4. miejsce w rankingu, awansując o jedną pozycję w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia.

W warszawskim kinie Muranów 5 i 8 lutego odbędą się pokazy filmowe dla dzieci i seniorów. Bilety na nie kosztować będą 5 zł. Obniżone ceny wejściówek są efektem współpracy Biedronki, kina Muranów oraz firmy Gutek Film. 

X

Przeczytaj również