Jesteś tutaj

Biedronka poszerza ofertę tytułów prasowych

Biedronka intensywnie rozwija ofertę prasy drukowanej. Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci. W ofercie znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne.

W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronka dostarcza je Ruch S.A.

– Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju – mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wczoraj w Międzychodzie przy ul. Piłsudskiego 47 został otwarty po remoncie sklep Biedronka. Odnowiono również sklep przy ul. Kniaziewicza 32 w Słupsku. Z tej okazji dla klientów przygotowano specjalną ofertę produktów w okazyjnych cenach.

Analitycy DM mBank  przedstawili prognozowane wyniki sieci sklepów Biedronka w III kwartale br. Ich zdaniem wynikom tym powinno pomagać utrzymujące się sprzyjające otoczenie makroekonomiczne, wyższa niż w II kwartale dynamika inflacji cen żywności oraz nieznaczne osłabienie notowania Euro do złotówki.

X

Przeczytaj również