Jesteś tutaj

Biedronka poszerza ofertę tytułów prasowych

Biedronka intensywnie rozwija ofertę prasy drukowanej. Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci. W ofercie znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne.

W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronka dostarcza je Ruch S.A.

– Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju – mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sprzedaż sieci Biedronka, według wstępnych danych, wzrosła o 14,4% licząc rok do roku do 7.703 mln euro w 2013 r., podało Jeronimo Martins w raporcie. W samym IV kw. ub. r. przychody Biedronki wyniosły 2,06 mld euro, co oznacza wzrost o 10,6% w skali roku (12,6% r/r w PLN).

W sobotę, 28 października, otworzono po remoncie sklep Biedronka w Barczewie. Z tej okazji dla klientów przygotowano ofertę produktów w okazyjnych cenach oraz atrakcje, m.in. degustacje produktów oraz wyścigi rajdowe sterowanymi samochodami dla dzieci.

X