Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności

Aktualności

Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności

07 listopada 2019

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości – są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.

Biedronka konsekwentnie buduje swoją pozycję wiodącej sieci sklepów w obszarze produktów świeżych. Świeżość i różnorodność asortymentu to wyróżnik sieci na rynku, a wdrażanie właściwych procesów w sklepach gwarantujących najwyższą jakość jest priorytetem Biedronki. Dziś blisko 70% klientów codziennie kupuje w sklepach sieci Biedronka produkty świeże – owoce i warzywa, pieczywo czy świeże mięso lub ryby. Wśród bestsellerów, obok polskich jabłek, warzyw korzeniowych i cytrusów, są także morele i polski czosnek, a do najszybciej rosnących kategorii należą owoce miękkie – truskawki, maliny, borówka, jeżyny oraz owoce BIO.

Kultura dbałości o świeżość w Biedronce budowana jest systematycznie od lat. Aby spełnić najwyższe wymagania jakościowe, w proces kontroli produktów zaangażowanych jest wiele osób – od rolników i dostawców, przez pracowników działu jakości, aż do pracowników sklepów – Świeżoznawców Biedronki. Dla przykładu w 2018 r. kontroli poddano 6,5 mln opakowań zbiorczych owoców i warzyw. Pracownicy zdobywają ekspercką wiedzę z zakresu jakości uczestnicząc w zajęciach Szkoły Produktów Świeżych. W latach w 2014-2019 szkolenia ukończyło ponad 54 tys. pracowników.