Biedronka ma 5 mln aktywnych kart lojalnościowych

Aktualności

Biedronka ma 5 mln aktywnych kart lojalnościowych

Program lojalnościowy „Moja Biedronka” został wprowadzony pół roku temu. W przeciągu 6 miesięcy dołączyło do niego 5 mln osób. Oznacza to, że w przeciągu miesiąca na konto dostępne na stronie internetowej  rejestruje się prawie milion klientów sieci. Przy takim tempie sieć zyska, w przeciągu najbliższych miesięcy, największą liczbę „lojalnych” klientów. Z ubiegłorocznego raportu ARC Rynek i Opinia opublikowanego w sierpniu wynika, że liczba uczestników programów lojalnościowych spada, a najpopularniejsze programy lojalnościowe to Tesco Clubcard, PAYBACK i Orlen-Vitay. Z kartą Moja Biedronka klienci sieci mogą zrobić zakupy z rabatem oraz od niedawna, wygrać wycieczkę.

Źródło: wp.pl