Jesteś tutaj

Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych

Już po raz siódmy Biedronka okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”.

Blisko 600 tys. publikacji o dotarciu na poziomie ponad 666 mln pozwoliło uzyskać liderowi rynku sprzedaży detalicznej znaczną przewagę nad konkurentami z branży. XII edycję badania Top Marka przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 r. do 30 czerwca 2019 r. W badaniu wytypowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Sieć sklepów Biedronka po raz siódmy z rzędu została liderem w sektorze „Markety Spożywcze”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Biedronka wystartowała z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy i historii polskiego futbolu, a robiąc codzienne zakupy w Biedronce, zbierać naklejki do albumu i karty kolekcjonerskie.

Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, zajęła  4. miejsce w rankingu „500 największych firm w Europie Środkowo - Wschodniej”, przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” i firmę doradczą Deloitte. Spółka JMP, z liczbą ponad 55 tysięcy zatrudnionych, jest również szóstym największym pracodawcą regionu. Po raz kolejny uplasowała się także na pozycji lidera regionu wśród firm branży handlowej.

X