Jesteś tutaj

Biedronka inwestuje we franczyzę

Biedronka po raz pierwszy zaprezentuje się na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na rozpoczynających się w czwartek 17 października br. targach sieć przedstawi swoją ofertę dla partnerów biznesowych. Obecnie w całym kraju funkcjonuje ok. 70 placówek franczyzowych sieci.

Warszawskie Targi Franczyzy to największe takie wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. Impreza to trzy dni spotkań, 200 konceptów franczyzowych i 7 tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Biedronka będzie obecna na targach po raz pierwszy, bo sieć rozwija obecnie ten model biznesowy.

Pierwszy sklep prowadzony przez Partnerów Biznesowych Biedronka otworzyła ponad 10 lat temu. Obecnie w całym kraju jest to ok. 70 placówek.

Partner, który chciałby przystąpić do sieci sklepów Biedronka, powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców oraz możliwościami finansowymi przystosowania obiektu do standardów sieci Biedronka. Sklepy partnerskie będą otwierane w całej Polsce.

­– Sklepy naszych partnerów będą sprzedawać towar pochodzący z magazynu centralnego Biedronki. Wyjątek stanowi pieczywo, które jest dostarczane przez lokalnych dostawców. W nowo otwieranych sklepach prowadzonych przez naszych Partnerów będzie też prowadzona sprzedaż z lady tradycyjnej, oferującej świeże mięso, wędliny i sery. Takie lady wprowadzamy również do wybranych sklepów Biedronka w całej Polsce – mówi Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Biedronka wyposaży sklep oraz ladę tradycyjną we wszystkie potrzebne urządzenia i dostarczy do niego towar, przekaże know–how i na bieżąco będzie wpierać działalność handlową w zakresie marketingu. Każdy Partner oraz jego personel zostanie przeszkolony w zakresie standardów sieci Biedronka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

17 maja Biedronka zaprasza na stoisko przygotowane wspólnie z portalem CzasDzieci.pl na Warszawskich Targach Książki. Będzie to okazja do spotkania z Grzegorzem Majchrowskim, autorem bajki o „Nieustraszonym Strachu na Wróble”.

Biedronka, kontynuując współpracę z Instytutem Żywności i Żywienia, zachęca klientów do wdrażania w życie zasad dobrego odżywiania się i wprowadza do swojej oferty nową linię produktów „kcalculation - licz kalorie!”. Produkty, których wartość kaloryczna nie przekracza 100 kcal i dzięki temu stanowią ciekawą propozycję m.in. dla przekąsek szkolnych, promowane są w najnowszym folderze „Apetyt na szkołę”.

X