Jesteś tutaj

Baltona rozpoczęła inwestycje na warszawskim lotnisku

Od początku lipca duża część sklepów na Lotnisku Chopina w Warszawie została zamknięta. Rebranding 14 placówek związany jest z przekazaniem lokali sieci PZH Baltona. Łączna powierzchnia handlowa wszystkich lokali sieci wyniesie 3 tys. mkw.

Pierwsze sklepy zostaną otwarte już tego lata, a całość inwestycji zostanie ukończona na początku przyszłego roku. Sieć zaproponuje pasażerom lotniska Chopina w Warszawie szeroką gamę produktów, począwszy od kosmetyków, poprzez alkohole i słodycze, które znajdą się w asortymencie 4 sklepów Duty Free. Kolejnym formatem będą 3 butiki, jeden z nich w nowo powstałej strefie Non-Schengen, oferujące odzież i akcesoria. W 7 sklepach typu convenience oferowana będzie prasa, książki oraz pamiątki z Polski – informuje na swojej stronie Baltona.

Znacznemu ograniczeniu ulegnie oferta w punktach usytuowanych za  kontrolą bezpieczeństwa, na całej długości pirsów, szczególnie w pirsie północnym, w strefie non-Schengen tj. po kontroli bezpieczeństwa, jak również w pirsie południowym.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Przychody Baltony we wrześniu 2018 r. wyniosły 45,78 mln zł i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 61%. Przychody za okres pierwszych trzech kwartałów wzrosły natomiast o 28%.

Sieć sklepów wolnocłowych Baltona może być spokojna o swoją przyszłość. Po sześciu latach sporów sądowych doszło do porozumienia z Państwowym Portem Lotniczym. Zawarto ugodę w związku z konfliktem dotyczącym wynajmu powierzchni handlowych na Lotnisku Chopina w Warszawie.

X