6 milionów Polaków w programie Clubcard

Aktualności

6 milionów Polaków w programie Clubcard

27 sierpnia 2014

Jak pokazują badania przeprowadzone prze firmę ARC Rynek i Opinia, Polakom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na otrzymywaniu gotówki, czy to w postaci rabatu, zniżki, czy bonu na zakupy*. To wyjaśnia wciąż rosnącą popularność programu Tesco Clubcard, dającego swoim klientom zarówno bony wartościowe jak i kupony zniżkowe. Po pięciu latach liczba wydanych kart Clubcard wynosi 6 milionów.

Program Tesco jest już z klientami sieci od pięciu lat pomagając im oszczędzać przy codziennych zakupach. O jego popularności najlepiej świadczy fakt, że karta Clubcard jest w niemal co drugim gospodarstwie domowym**. Program Tesco już w 2012 roku był najbardziej rozpoznawalnym programem lojalnościowym w Polsce***. Aż 37% Polaków słyszało o nim, zaś 16% deklarowało w nim swój udział.

Za sukcesem Clubcard stoją proste i przejrzyste zasady – Klient zbiera punkty przy okazji każdych zakupów w Tesco – 1 punkt za wydane 2 zł.Co kwartał uczestnicy programu otrzymują wyciągi z nagrodami. Zebrane punkty przeliczane są na bony Clubcard, którymi można płacić za dowolne zakupy w sklepach sieci. Gwarantowaną nagrodą są kupony Clubcard na określone produkty z kategorii najczęściej kupowanych przez danego klienta.

Jednak personalizowane kupony zniżkowe na produkty nie są jedynym wyróżnikiem programu. Teraz, klienci posiadający Clubcard mogą również liczyć na przygotowane specjalnie dla nich promocje na wybrane produkty. Dzięki temu możliwości oszczędzania są jeszcze większe.

* ARC Rynek i Opinia, Monitor Programów Lojalnościowych, październik 2013

** GUS Gospodarstwa domowe w 2011roku

*** Badanie PMR Research, kwiecień 2012, http://www.research-pmr.com/pl/a25/polacy-nie-znaja-programow-lojalnosciowych-oferowanych-przez-super-i-hipermarkety-nawet-jesli-z-nich-korzystaja