Jesteś tutaj

200 tys. kubków kawy od Żabki

18 milionów Polaków pije już kawę „na mieście”. Okazuje się, że na małą czarną mamy ochotę rano, aby obudzić siły witalne, ale pijemy ją również dla przyjemności. Jedną z najpopularniejszych sieci convenience, w której Polacy każdego dnia rano piją świeżo mieloną kawę jest Żabka. Teraz sieć przygotowała specjalną akcję dla klientów, w ramach której  do połowy listopada br. rozda dwieście tysięcy specjalnych kubków na darmową kawę w Żabka Café.

Każdego ranka, pod wybranymi sklepami Żabka z nowym logo, zlokalizowanymi w 27 miastach w Polsce, można otrzymać kubek o pojemności 200 ml uprawniający do darmowej kawy w Żabka Café. Należy jedynie podejść do kasy z kubkiem, aby sprzedawca zeskanował kod i nalać swój ulubiony napój. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości możliwości zakupu świeżo mielonej kawy  w sklepach sieci Żabka oraz pozyskanie nowych klientów. Nie przypadkowo akcja organizowana jest jesienią, w tym czasie sprzedaż tego produktu rośnie kilkukrotnie.  

Na tle convenience Żabka jest najsilniejszą marką w kategorii kaw, zarówno pod względem znajomości produktu oraz użytkowania. Jest także jedną z niewielu sieci, która może zaoferować kawę w mniejszych miejscowościach, których mieszkańcy według badań również chętnie skorzystaliby z oferty kawy na wynos. Sieć wprowadziła punkty kawowe już w 2012 r. i posiada już ponad 3,3 tys. punktów Żabka Café ze świeżo mieloną kawą: espresso, latte, cappuccino, czarną czy z mlekiem.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rynek nieruchomości handlowych rośnie w stałym tempie. Powstają nowe miejsca pracy oraz strefy zakupowe. Jest to szczególnie istotne w mniejszych miastach bądź na obrzeżach ośrodków wojewódzkich, gdzie rynek nie jest jeszcze tak nasycony. W takich miejscach doskonale sprawdzają się nieruchomości typu convenience.

W sobotę, 29 czerwca Żabka Polska, należąca do amerykańskiego funduszu CVC Capital Partners, wzięła udział w Pikniku organizowanym przez Amerykańską Izbę Handlową z okazji Dnia Niepodległości Stanów Zjednoczonych. Wydarzenie odbyło się w Łazienkach Królewskich w Warszawie. Na swoim stoisku Żabka serwowała charakterystyczne dla kultury amerykańskiej hot-dogi oraz donuty.

X