Jesteś tutaj

Advertisement

Zmiany w zarządzie Natura Sp. z o.o.

Do zarządu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, dołączył Grzegorz Maniecki.  Objął on nowo utworzone stanowisko Wiceprezesa Zarządu  ds. Commercial.  Wiceprezes Maniecki będzie odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii marketingowej, sprzedaży oraz zakupów, a także rozwój marek własnych dostępnych w drogeriach Natura.

Grzegorz Maniecki zdobywał doświadczenie w obszarach marketingu i sprzedaży pracując w Polsce i Niemczech. W ciągu kariery zawodowej zajmował się m.in. tworzeniem strategii biznesowych, budowaniem portfela marek oraz rozwijaniem kanałów sprzedaży. Piastował stanowiska: menadżera marki, dyrektora ds. trade marketingu, dyrektora rozwoju kategorii i kanałów sprzedaży. W ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora marketingu klienckiego w Kompanii Piwowarskiej, lidera branży piwnej w Polsce.  „Grzegorz Maniecki przynosi ze sobą doświadczenia rynkowe i wiedzę praktyczną, które miał okazję zdobywać w zarówno w kraju, jak i zagranicą. Z powodzeniem przekładał je na wymierne działania rynkowe pełniąc różne stanowiska menadżerskie. Jesteśmy przekonani, że wielowymiarowe doświadczenie Grzegorza będzie bardzo pomocne w realizacji naszych celów i wyzwań” – mówi Agnieszka Ziółkowska – dyrektor ds. HR w Natura Sp. z o.o.

Sieć drogerii Natura zmieniła w tym roku nazwę na Natura Sp. z o.o. Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. Obecnie w skład zarządu spółki wchodzą: Arkadiusz Szczepaniak – Wiceprezes Zarządu  ds. Finansowych, pełniący obowiązki Prezesa zarządu oraz Grzegorz Maniecki – Wiceprezes Zarządu ds. Commercial.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Adam Manikowski objął stanowisko wiceprezesa ds. operacyjnych (Chief Operating Officer) w Tesco Polska. Ian Fletcher, który piastował to stanowisko od 2013 r., podjął decyzję o kontynuowaniu swojej kariery poza strukturami Tesco.

Z dniem 1 marca 2019 r. do zespołu drogerii Natura dołączył Przemysław Woźniak, obejmując stanowisko Wiceprezesa ds. Operacyjnych. W nowej roli odpowiedzialny jest m.in. za realizację strategii biznesowej, wzrost efektywności operacyjnej spółki oraz zarządzanie siecią sprzedaży i jej rozwój.

X